نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان > مراحل صدور گواهینامه موقت در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اصفهان
۳۵ بازدید
  1. قبل از اتمام تحصیل با مراجعه به آموزش از کامل بودن مدارک مورد نیاز فارغ التحصیلی اطمینان حاصل نمائید.

 

مدارک مورد نیاز به منظور صدور گواهینامه موقت

 

  • ۶ قطعه عکس ۴ ×۳رنگی زمینه سفید
  • اصل دیپلم (مختص دانشجویان کاردانی)
  • اصل مدرک کاردانی ( مختص دانشجویان کارشناسی)
  • ریزنمرات مقطع قبل(مختص دانشجویان کارشناسی)
  • تصویر کلیه تمام صفحات شناسنامه به همراه توضیحات
  • تأییدیه تحصیلی مدرک مربوطه
  • تصویر پشت و رو از کارت ملی و پایان خدمت (برای دانشجویان مشمول برگه معافیت تحصیلی الزامیست)
  1. مراجعه به سامانه آموزشی هم آوا و بررسی موارد ذیل
  • اطمینا از گذراندن تمامی دروس و واحدهای دوره مربوطه طبق سرفصل مصوب
  • پرداخت کامل شهریه ستاد و سهم مرکز
  • ثبت درخواست فارغ التحصیلی و پرداخت الکترونیکی هزینه صدور دانشنامه
  1. مراجعه به آموزش ،تحویل کارت دانشجویی و تکمیل فرم تسویه حساب جهت اعلام فارغ التحصیلی حداکثر تا یک هفته بعد از ثبت درخواست در سامانه آموزشی هم آوا

توجه: دانشجویانی که نیمسال آخردرسی را به صورت معرفی به استاد گذرانده اند به محض دریافت نمره از سوی استاد و ثبت در سیستم جهت اعلام فارغ التحصیلی و اطمینان از گذراندن تمامی دروس به امور فارغ التحصیلی مراجعه کنند.

توجه: در صورت داشتن وام کمک هزینه تحصیلی(صندوق رفاه ) و یا هرگونه بدهی مالی به دانشگاه ضمن مراجعه به کارشناس و تسویه حساب با واحد مربوطه فرم تأیید شد آن را جهت درج در پروند تحصیلی تحویل آموزش مرکز نمائید.

توجه: در صورت ناقص بودن پرونده ی تحصیلی و عدم مراجعه دانشجو جهت انجام امور تسویه حساب درخواست ایشان در سامانه رد شده و پرونده دانش آموخته از سایر مراحل فارغ التحصیلی خارج گردید و بایگانی میگردد و عواقب بعدی آن به عهده دانشجو میباشد.

توجه: جهت پیگیری صدور مدرک گواهی موقت لازم است حداقل ۳ ماه پس از تاریخ تکمیل فرم تسویه حساب در ساعات پاسخگویی امور فارغ التحصیلان با پیگیری از مسئول فارغ التحصیلان از وضعیت پرونده خود آگاه شوید.

توجه: مدرک دانش آموخته تنها در صورتی به فرد دیگری غیر از صاحب مدرک تحویل میگردد که دارای وکالت نامه محضری از سوی دانش آموخته باشد.

بالا